Elazığ'da Sağlık Krizi İddiası!

Elazığ'da bazı mahallelerde görülen ve şebeke suyundan kaynaklandığı iddia edilen mide bulantısı ile ishal vakalarındaki artış, vatandaşlarda endişeye yol açarken, yetkililerden henüz herhangi bir açıklama yapılmaması kamuoyunda soru işaretlerine neden oldu.

Elazığ'ın bazı mahallelerinde şebeke suyundan kaynaklandığı iddia edilen mide bulantısı ve ishal vakalarının arttığı öne sürüldü.

ACİL SERVİSLERDE YOĞUNLUK ARTIŞI VAR
Vatandaşlar, özellikle son günlerde hastanelere başvuran kişi sayısında belirgin bir yoğunluk yaşandığını ifade ederken, bazı hastanelerde acil servislerde yoğunluk oluştuğu, hasta girişlerinde artış gözlendiği bildirildi. 

YETKİLİLERDEN HALA BİR AÇIKLAMA YOK!
Vatandaşlar, yaşanan durumun nedeninin araştırılması ve gerekli önlemlerin bir an önce alınması için yetkililere çağrıda bulunurken, yetkililerden henüz herhangi bir açıklama yapılmaması kamuoyunda soru işaretlerine neden oldu.